درباره ما

تاریخچه

داستان پرشیا فوم این است
شرکت پرشیا فوم فعالیت خود را در تیر ماه سال ۱۳۷۹ با هدف فراوری محصولات فومی در منطقهٔ شورآباد در فضایی حدود ۲۰۰ متر آغاز کرد. از اولین محصولات تولیدی این شرکت حروف و اعداد آموزشی، پازل‌های فوم، صندل‌های فومی، قطعات پشت چسب دار و انواع قطعات خودرو می‌توان نام برد. در شهریور سال ۱۳۸۶ با نام شرکت پرشیا فوم قطعه رسماً تأسیس و به فعالیت خود ادامه داد. در فروردین ۱۳۹۹ شروعی دوباره را در منطقهٔ صنعتی شمس آباد با تولید ورق‌های فوم تخصصی و انواع ورق‌های E.V.A، p.e و S.B.R با هدف اصلی فراوری محصولات آغاز نمود. شرکت پرشیا فوم با نوآوری و تنوع محصولات، سعی بر متمایز نمودن دیگر رقبا داشته. ما مفتخریم که با تجربهٔ ۲۰ ساله در این صنعت، هر فومی را که در ایران قابلیت تولید ندارد، با مشاورهٔ رایگان و تولید نمونه، پاسخگوی نیاز مشتریان باشیم و رضایت آن‌ها را به بهترین شکل جلب نماییم.

ماموریت

ماموریت سازمانی پرشیا فوم
شرکت تولیدی صنعتی پرشیا فوم، خود را متعهد به تولید خلاقانه و فروش بهترین محصولات در راستای جایگزینی فوم با دیگر اقلام، حسب نظر مخاطبان می‌داند به نحوی که نهایت تلاش‌ را نموده که ضمن ارائه‌ طیف گسترده‌ای از محصولات فوم با بهترین طراحی و عملکرد و نبز مناسب‌ترین قیمت، بهترین حق انتخاب و نهایت آسایش را به مشتریان ارائه دهد تا همراه با تجربه‌ی رضایت‌مندی، هر ایرانی حداقل یک محصول فومی را در طی سال خریده باشد تا بدینوسیله ضمن نقش آفرینی سازنده در این صنعت نسبت به ایفای مسؤلیت اجتماعی خویش در راستای اشتغال زایی و تحقق ماموریت سازمان ایفای نقش نماید.

چشم انداز

پیشرو در صنعت محصولات فوم
شرکت تولیدی صنعتی پرشیا فوم مصمم است که در افق سال ۱۴۰۴ با تبدیل شدن به بازیگر عمده، مسلط و پیشرو در حوزه فوم، با بهبود مزیت‌های پایدار و رقابتی خود و نیز تأمین تنوع در زنجیره محصولات فومی به دنبال کسب ارزش افزوده حداکثری از طریق تولید و گسترش مصرف محصولات جدید و افزایش مزیت‌های رقابتی و پایدار باشد. به نحوی که امکان تولید بیشترین محصول را از فرآورده‌های فوم تحقق بخشیده و جایگزین مناسبی برای محصولات دیگر باشد. که حداقل هر ایرانی مصرف کننده یک محصول فومی در منزل باشد.