سفارشات خاص

سفارشات فومی خاص

سفارش محصول خاص جهت کسب و کارها

فوم به عنوان یک ابزار جاودیی در ساختار اصلی بسیاری از تجهیزات صنعتی و لوازمی که روزانه با آن سروکار داریم وجود دارد، اگرچه در اغلب اوقات برای ما قابل رویت نیست اما کاربردهای فراوان آن نباید نادیده گرفته شود.
شرکت تولیدی صنعتی پرشیا فوم علاوه بر تولید انواع فوم‌ با ابعاد و خصوصیات متنوع با ارائه خدماتی نظیر برش، دایکات، انواع لمینت، وکیوم، داغی، برش CNC، تراش قطعات، پشت‌چسبدار کردن و… پذیرای دریافت ایده‌‎های نو در این زمینه از سوی مصرف‌کنندگان عزیز و صاحبین صنایع می‌باشد.
امید است بتوانیم با ارائه محصولات جدید و منطبق بر نیاز مشتریان گامی موثر در جهت سرعت بخشیدن به چرخ‌های توسعه صنعت و پیشرفت و بهبود سطح زندگی هموطنان عزیزمان برداریم.

نمونه سفارش محصولات ورزشی

سفارش محصول خاص جهت کسب و کارها
پرشیا فوم تولید کننده عمده تجهیزات و وسایل ورزشی فومی از جمله تخته یوگا، استپ بدنسازی، دمبل بندسازی فوم، دو قلو شنا، ضربه گیر، ساق بند و زانو بند و سایر وسایل ورزشی فومی. محصولات ورزشی پرشیا فوم تماًماً استاندارد بوده و از فوم نرم و بهداشتی تهیه می شود. این محصولات از فوم نرم و قابل شستشو ساخته شده و به راحتی قابل شستشو با آب و مواد شوینده می باشد. وسایل ورزشی پرشیا فوم با توجه به کیفیت بالای محصولات دارای مشتریان زیادی از تمام نقاط کشور و حتی کشورهای خارجی می باشد. ماندگاری بالای این وسایل ورزشی فومی رضایت ما را تضمین خواهد کرد. مزیت دیگر وسایل ورزشی موجود در پرشیا فوم، قیمت فوق العاده مناسب آن نسبت به سایر تولید کنندگان محصولات فومی برای مشتریان است. پرشیا فوم با حفظ کیفیت محصولات خود، آنها را با بهترین قیمت به بازار عرضه می کند. تولید انبوه تجهیزات و وسایل ورزشی فومی پرشیا فوم را قادر می سازد تا این محصولات را با پایینترین قیمت مستقیما به بازار و مشتریان عرضه نماید.

نمونه سفارش محصولات کودک و کمک آموزشی

سفارش محصول خاص جهت کسب و کارها
اشکال فومی کودک جزو ایمن ترین محصولات فومی مهد کودک هستند. محصولات فومی مهد کودک از مرغوب ترین مواد اولیه و طراحی بدون چارچوب چوبی و فلزی برای افزایش سطح ایمنی ساخته می شود. از محصولات این دسته می توان به بلوک فومی، انواع سازه چند تکه فومی، تونل فومی، حیوانات فومی گهواره ای و موانع فومی اشاره کرد. محصولات فومی در مهد کودک ها کاربردی گسترده دارند، کودکان در این رده سنی کنجکاو هستند و دوست دارند تا همه چیز را لمس کنند. این محصولات با ایمنی بالا و ظاهر جذابی که دارند می توانند این حس را در کودکان پاسخگو بوده و تا ساعت ها برای آن ها سرگرم کننده باشند. به همین جهت انواع استخر توپ یا پارک بازی فومی نیز در این دسته قرار دارد تا یک سبد کامل از انواع محصولات کودک اما از جنس فوم ایجاد کرده باشد. خرید محصولات فومی مهدکودک بصورت چند تایی به شما این امکان را می دهد تا بتوانید یک مجموعه بازی یا پارک بازی فومی برای کودکان درست کنید تا با داشتن محصولات متنوع فضای بیشتری را برای بازی در اختیار وی قرار دهد.

نمونه سفارش فوم صنعتی

سفارش محصول خاص جهت کسب و کارها
کارخانه پرشیا فوم تولید کننده عمده انواع فوم صنعتی برای کاربردهای گوناگون می باشد. ورق فوم صنعتی پرشیا فوم دارای کاربردهای فراوانی به عنوان ماده اولیه یا یکی از اجزای تشکیل دهنده محصول نهایی در صنایع و اصناف تولیدی مختلف می باشد. انواع فوم صنعتی ای و آ (EVA) و پلی اتیلن پرشیا فوم به صورت شیت فوم در ابعاد و با درجه سختی و برگشت پذیری مختلف تولید می شود. این فوم معمولا به صورت ورق های بزرگ در ابعاد مختلف (100 در 150، 120 در 180، 150 در 190، 160 در 220، 160 در 280 و ….) تولید می شود و پس از برش خوردن یا لایه لایه شدن توسط دستگاه برش به صورت لمینت شده ، پشت چسبدار یا حالتهای دیگر در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد. فوم تولید شده توسط پرشیا فوم با استاندارد های روز دنیا تهیه و تولید می شود.

نمونه سفارش فوم عایق

سفارش محصول خاص جهت کسب و کارها
عایق صدا دیوار و ساختمان پرشیا فوم گزینه ای بسیار مناسب به منظور جذب صدا و عایق آکوستیک نمودن فضا در تمامی محیط های بسته و داخلی می باشد. از فوم عایق صوتی در استودیوهای ضبط صدا و موسیقی به فراوانی استفاده می شود. فوم عایق صدا پرشیا فوم از فوم سلول بسته با Closed Cell متراکم با ضخامت بالا تشکیل شده است و توانایی جذب نویز و امواج صوتی با برد و دسیبل بالا را دارد. زندگی شهری و آپارتمان نشینی امروزه فضایی به مراتب پر سر و صداتر دارای آلودگی صوتی بیشتر را در جوامع امروز به وجود آورده است. در این میان متاسفانه عدم توجه به اصول عایق بندی صوتی و جلوگیری از نفوذ صدا در منازل مسکونی به ویزه آپارتمان ها باعث شده صداهای مزاحم و آلودگی های صوتی بخش جدایی ناپذیری از زندگی افراد باشد. تحقیقات علمی در زمینه تاثیر نویز و صداهای مزاحم بر سلامتی نشان می دهد که آلودگی صوتی یکی از عوامل و تشدید کننده صدمات جدی مانند بیماری های قلبی عروقی، فشار خون، استرس و فشار روحی، ناراحتی های اعصاب، کاهش کارایی و بی خوابی می باشد.

نمونه سفارش فوم بسته بندی

سفارش محصول خاص جهت کسب و کارها
فوم بسته بندی پرشیا فوم نوعی فوم از جنس eva است که به‌منظور محافظت از محصولات سفارشی و ثابت نگه‌داشتن آن‌ها در بسته‌ها به‌کار می‌رود. علاوه بر این تنوع رنگ و اندازه به‌کار رفته در این فوم ها، آن را به محصولی محبوب تبدیل کرده است که ظاهری زیبا و جذاب را برای محصول شما به ارمغان می‌آورد. این فوم در ضخامت و ابعاد گوناگون جهت استفاده برای اشیا با اندازه‌های متفاوت تولید می‌شود.همچنین خاصیت ضربه‌پذیری داشته و به‌عنوان ضربه‌گیر برای اشیا مورداستفاده قرار می‌گیرد. انواع فوم های صنعتی در کارخانه پرشیا فوم از مواد اولیه مرغوب و بهداشتی، به‌ وسیله دستگاه‌های مجهز و پیشرفته و توسط کارشناسان حرفه‌ای تولید می‌شوند. فوم محافظ کاملا بهداشتی و استاندارد بوده و در رنگ‌بندی متنوع، ابعاد و ضخامت مختلف مناسب با سلیقه‌ی مشتریان تولید و عرضه می‌شوند. خاصیت انعطاف‌پذیری و ارتجاعی این نوع فوم‌ها باعث ضربه‌پذیر بودن آنها می‌شود.

نمونه سفارش فوم قطعات الکتریکی

سفارش محصول خاص جهت کسب و کارها
عایق الکتریکی پرشیا فوم با خواص برجسته الکتریکی، چسبندگی و انعطاف پذیری فوق العاده و همچنین مقاومت بسیار مطلوب در مقابل شوکهای حرارتی، دارای کاربردهای متنوع در صنایع برق، الکترونیک و مخابرات می‌باشد. تولید عایق‌های ژلی با هدف دسترسی آسان به قطعات الکترونیکی و مخابراتی از دیگر کاربری‌های عایق الکتریکی پرشیا فوم است.
عایق برد الکترونیکی پرشیا فوم از سری محصولات مواد مهندسی مکرر است که با کیفیت بهینه تولید و عرضه می‌گردد.

نمونه سفارش فوم محافظتی

سفارش محصول خاص جهت کسب و کارها
عایق حفاظتی پرشیا فوم گزینه ای بسیار مناسب به منظور محافظت در برابر صدا و ابزار خطرناک در محل کار و … میباشد. از فوم عایق صوتی در هدفون به فراوانی استفاده می شود. فوم عایق صدا پرشیا فوم از فوم سلول بسته با Closed Cell متراکم با ضخامت بالا تشکیل شده است و توانایی جذب نویز و امواج صوتی با برد و دسیبل بالا را دارد. در محیط کار برای جلوگیری از صدمه دیدن به وسیله ابزار آلات میتوانید از کلاه و هدفون استفاده کنید.

ثبت سفارش محصول درخواستی شما

سفارش محصول خاص جهت کسب و کارها

مشاوره و تماس

آنچه شما نیاز دارید را با تلفیق دستان توانمند ایرانی و استفاده از دانش روز جهان برایتان مهیا خواهیم نمود.
با ما در ارتباط باشید.

فرم سفارش

50%

مشخصات فردی