در مورد فوم عایق رطوبتی بیشتر بدانید

فوم عایق رطوبتی یکی از پرکاربردترین محصولات عایق به شمار می‌رود. اکثرا این محصول در قالب ورق و در ضخامت‌های مختلف تولید می‌شود. به دلیل وجود کاربردهای فراوان، شما باید بدانید که از هر نوع عایق در چه فضایی و به چه اندازه استفاده کنید.
به دلیل راحتی بیشتر در حمل و نقل و همچنین سهولت در استفاده، فوم‌ها به صورت ورق تولید می‌شوند. در صنعت ساختمان سازی، فوم عایق یکی از پرکاربردترین محصولات به حساب می‌آید. فوم عایق را می‌توان در ۳ دسته رطوبتی، حرارتی و صوتی طبقه بندی کرد.
در این گفتار سعی داریم به استفاده هرچه موثرتر از این محصول بپردازیم. پس تا انتها با ما همراه باشید…

انواع فوم عایق رطوبتی

تقریبا بر کسی پوشیده نیست که رطوبت چقدر می‌تواند در یک محیط اثرات منفی ایجاد کند. رطوبت به مرور باعث به وجود آمدن قارچ و مواد مضر دیگر می‌شود. نم زدگی و رشد قارچ علاوه بر اینکه بر ظاهر فضای خانه و محل زندگی تاثیر منفی دارد، بلکه بر روی سلامت خصوصا سلامت دستگاه تنفسی تاثیر جدی دارد.
از جمله این علایم می‌توان به بروز حساسیت و آلرژی، آسیب‌های جبران ناپذیر دستگاه تنفسی و سرفه و عطسه اشاره کرد. با استفاده از فوم عایق رطوبتی، می‌توانید از هرگونه رطوبت و قارچ در امان باشید.
واضح است که هیچ کس قصد ندارد برروی سلامتی خود و یا خانواده خود ریسک کند. برای جلوگیری از این ریسک شما باید قبل از هرچیز به فکر چاره برای برطرف کردن قارچ‌ها و رطوبتی که مدت هاست شما را آزار می‌دهند باشید. ممکن پروسه از بین بردن این موجودات مزاحم برای شما هزاران دلار خرج به همراه داشته باشد. همچنین رطوبت و قارچ بعد از مدتی باعث پوسیدگی لوازم شما خواهد شد.

مزایای عایق رطوبتی

برای جلوگیری از هرگونه خسارت و آسیب احتمالی، شما چاره‌‌ای جز استفاده از عایق رطوبتی در خانه و محل سکونت خود ندارید. برای جبران ضرر ناشی از نفوذ رطوبت و نم زدگی شما ناچار هستید که قسمت‌های آسیب دیده که ظاهر ناخوشایندی نیز دارند را رنگ آمیزی نمایید. همانطور که می‌دانید شما برای بازسازی قسمت‌های آسیب دیده ساختمان باید هزینه‌های هنگفتی و سرسام آوری را متحمل شوید.
همانطور که ملاحظه کردید استفاده از فوم عایق نه تنها برای سلامتی شما کاربرد دارد بلکه در هزینه‌های شما نیز به طرز قابل توجهی صرفه جویی خواهد کرد.
یکی از ویژگی‌های بسیار مهم فوم عایق رطوبتی عدم رشد قارچ و باکتری بروی آن است. به طور کلی احتمال رشد قارچ و باکتری بر روی فوم عایق نزدیک به صفر است. به این دلیل شما علاوه بر جلوگیری از نفوذ رطوبت و نم زدگی، از رشد قارچ نیز ممانعت به عمل می‌آید. همانطور که گفته شد رشد قارچ ممکن است خطرات جدی را برای سلامتی به همراه داشته باشد.

قیمت فوم عایق رطوبتی

یکی از سوالاتی که در مورد فوم عایق مطرح است قیمت فوم عایق رطوبتی است. برای اطلاع از قیمت محصولات می‌توانید با ما برای کسب اطلاعات بیشتر در تماس باشید. ارایهٔ قیمت بستگی به نوع استفاده و میزان کاربرد فوم‌ها دارد که تیم مجرب ما با سنجش دقیق مورد مصرف شما خود را ملزم به ارایه بهترین قیمت به شما می‌داند.
دوام و استفاده مستمر یکی دیگر از پارامترهایی است که باید در انتخاب فوم عایق در نظر گرفت. به دلیل اینکه فوم عایق دایما با رطوبت در ارتباط است احتمال پوسیدگی در آن چند برابر می‌شود. آیفوم خود را ملزم به رعایت بالاترین استانداردها می‌داند. تمامی محصولات آیفوم دارای آخرین گواهینامه‌های بین المللی است.
تیم مجرب آیفوم همواره سعی در تولید محصولات قابل اعتماد و با کیفیت بالا دارد. ما با به روز نگه داشتن ماشین آلات و استفاده از آخرین تکنیک‌های تولید روز دنیا همواره بهترین محصول را به عرضه خواهیم کرد.

نظرات:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *